סניפים

הצהרת נגישות

 

חברת אוטו גלס שואפת להבטיח כי שירותיה נגישים לאנשים עם מוגבלות. אוטו גלס השקיעה כמות משמעותית של משאבים בכדי להבטיח שהאתר שלה יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר עבור אנשים עם מוגבלות, מתוך אמונה חזקה שמאמצי נגישות לאתרים מסייעים לכל המשתמשים ולכל אדם הזכות לחיות בכבוד, שוויון, נוחות ועצמאות.

הנגשת האתר אוטו גלס  נעשית באמצעות סורק נגישות האינטרנט של UserWay שמופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר אוטו גלס לשפר את תאימותו להנחיות נגישות תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).

הפעלת תפריט הנגישות: ניתן להפעיל את תפריט הנגישות על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות המופיע בפינת הדף. לאחר הפעלת תפריט הנגישות, אנא המתן לרגע שתפריט הנגישות נטען בשלמותו.

אוטו גלס ממשיכה במאמציה לשפר ללא הרף את נגישות האתר שלה מתוך אמונה כי חובתנו המוסרית הקולקטיבית היא לאפשר שימוש חלק, נגיש ובלתי מפריע גם לאלו מאיתנו המוגבלים. במאמץ מתמשך לשפר ולפתור בעיות נגישות באופן שוטף, האתר אוטו גלס נסרק באופן קבוע באמצעות סורק הנגישות של  UserWay כדי לזהות ולתקן כל מחסום נגישות אפשרי באתרנו. למרות מאמצינו להנגיש את כל הדפים והתכנים באתר, ייתכן שחלק מהתכנים עדיין לא הותאמו במלואם לתקני הנגישות המחמירים ביותר כתוצאה מכך שהסורק לא מצא או זיהה את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר.

אנחנו כאן בשבילך. אם אתה נתקל בקשיים עם תוכן כלשהו באתר או זקוק לעזרה בכל חלק באתר שלנו, אנא פנה אלינו בשעות הפעילות הרגילות כמפורט להלן ונשמח לסייע.

צור קשר: אם ברצונך לדווח על בעיית נגישות, יש לך שאלות או זקוק לעזרה, אנא פנה אל תמיכת הלקוחות של אוטו גלס באופן הבא: עמוד צור קשר

 

דיווח על נזק ב-3 צעדים פשוטים

3. שמשות

לאחר מילוי הטופס יש לתאם הגעה מול הסניף אותו בחרתם

3. פנסים ומראות

לאחר הגעת החלק לסניף נעדכן אתכם בהודעת SMS

חשוב לדעת! לגבי שבר פנסים ומראות

  • לפנסים ומראות קיימת השתתפות עצמית (אנא בדקו בתנאי הפוליסה).
  • כיסוי המראה מגיע לרוב בצבע בסיס (מוכן לצבע). אנו עושים כל מאמץ לטפל בפן הבטיחותי במהרה, ורק לאחר ההתקנה, במידה ויש צורך, כיסוי המראה יישלח לצביעה. עלות צביעת הכיסוי היא עלינו.

דיווח על נזק ב-3 צעדים פשוטים

1. וודאו שברשותכם תמונות של הנזק, רשיון הרכב וביטוח חובה (ניתן לצלם ישירות מהנייד).

2. מילוי הפרטים בטופס בלחיצה על הכפתור למטה

3. שמשות

לאחר מילוי הטופס יש לתאם הגעה מול הסניף אותו בחרתם

3. פנסים ומראות

לאחר הגעת החלק לסניף נעדכן אתכם בהודעת SMS

חשוב לדעת! לגבי שבר פנסים ומראות

  • לפנסים ומראות קיימת השתתפות עצמית (אנא בדקו בתנאי הפוליסה).
  • כיסוי המראה מגיע לרוב בצבע בסיס (מוכן לצבע). אנו עושים כל מאמץ לטפל בפן הבטיחותי במהרה, ורק לאחר ההתקנה, במידה ויש צורך, כיסוי המראה יישלח לצביעה. עלות צביעת הכיסוי היא עלינו.