שאלות נפוצות

למה כדאי לי לפתוח תביעה לתיקון הנזק אונליין באתר?

אנחנו באוטוגלס יודעים שהזמן שלך יקר, ולכן על מנת שנוכל לספק לך שירות מהיר ויעיל, פיתחנו במיוחד עבורך טופס מקוון אשר באמצעותו ניתן לפתוח תביעה לתיקון הנזק במהירות ובקלות.

מילוי פרטים ← בחירת סניף ← נציגינו מתקשר לתאם תיקון

סיימתי למלא את הטופס, מה עכשיו?

לאחר מילוי הטופס נוכל לספק לך שירות מהיר ויעיל, כך שבהגיעך לסניף אותו בחרת נוכל לתקן עבורך את הנזק במהירות האפשרית, וזאת בלבד שהתביעה מאושרת וכל המסמכים המצורפים התקבלו.

. בתוך כמה זמן יוצרים איתי קשר לאחר מילוי הטופס?

נציגינו ייצרו אתכם קשר עד 3 שעות, כמובן שנעשה ככל שביכולתנו כדי לחזור אליכם במהירות האפשרית!

התחל כעת ← לינק לטופס המקוון

מה לוודא לפני מילוי הטופס?

שיש ברשותך תמונות של הנזק, וכמו כן צילומים של רישיון הרכב וביטוח החובה. ניתן לצלם את המסמכים ישירות מהנייד (באיכות שניתנת לקריאה), לכן מומלץ למלא את הטופס המקוון מהטלפון הנייד.

איפה ניתן לבחור סניף לתיקון?

ניתן לבחור בסניף הקרוב ביותר אליך, מהצפון ועד הדרום.

ברשותי משאית/אוטובוס, היכן ניתן לתקנם?

בשל מורכבות הביצוע ניתן לתקן אוטובוסים ומשאיות רק בסניפים הבאים: חולון, ב"ש וטבריה.

אין לי ביטוח, מה לעשות?

בעת מילוי השאלון בחר באפשרות 'ללא ביטוח'.

כמה זמן לוקח תיקון השמשה?

תהליך החלפת השמשה לוקח בממוצע כמספר שעות, כולל זמן ייבוש שהינו קריטי לשלמות ההתקנה. נא להיערך בהתאם.

מתי הכי טוב לבוא?

מומלץ לתאם מראש ולהגיע מוקדם ככל הניתן.

האם מומלץ לבוא ביום גשום?

אם תיקון הנזק שלך ניתן לדיחוי מומלץ לבחור יום ללא גשם.

לאחר התיקון יש לתת לשמשה להתייבש על מנת להשיג איטום מוחלט. (אסור כמובן לשטוף את הרכב מספר ימים לאחר התיקון).