סניפים

כל מה שרציתם לדעת

ניתן לדווח על נזק ישירות מהנייד במספר צעדים פשוטים ומהירים ללא המתנה למוקד השירות!

צפו בסרטון

אנחנו באוטוגלס יודעים שהזמן שלך יקר, ולכן על מנת שנוכל לספק לך שירות מהיר ויעיל, פיתחנו במיוחד עבורך טופס מקוון אשר באמצעותו ניתן לפתוח תביעה לתיקון הנזק במהירות ובקלות.

מילוי פרטים ← בחירת סניף ← נציגינו מתקשר לתאם תיקון

שבר שמשות

שבר פנסים ומראות

  • לאחר הגעת החלק לסניף אותו בחרת ניצור איתך קשר.
  • לפנסים ומראות קיימת השתתפות עצמית (אנא בדקו בתנאי הפוליסה).
  • כיסוי המראה מגיע לרוב בצבע בסיס (מוכן לצבע). אנו עושים כל מאמץ לטפל בפן הבטיחותי במהרה, ורק לאחר ההתקנה, במידה ויש צורך, כיסוי המראה יישלח לצביעה. עלות צביעת הכיסוי היא עלינו.

אנחנו באוטוגלס יודעים שהזמן שלך יקר, ולכן על מנת שנוכל לספק לך שירות מהיר ויעיל, פיתחנו במיוחד עבורך טופס מקוון אשר באמצעותו ניתן לפתוח תביעה לתיקון הנזק במהירות ובקלות.

מילוי פרטים ← בחירת סניף ← נציגינו מתקשר לתאם תיקון –>לאחר הגעת החלק לסניף אותו בחרת תקבל הודעת SMS אוטומטית שהחלק מגיע.

• לאחר מילוי הטופס נציגנו בודקים את כל המידע הרלוונטי ועושים ככל הניתן על מנת לזרז את אישור התיקון (רוב התביעות מטופלות עוד באותו היום). • ברגע שנאשר את תביעתך, תקבל/י עדכון בהודעות SMS לנייד שרשמת בהליך הגשת התביעה (יש לשים לב להודעות בספאם). • לאחר קבלת הSMS יש ליצור קשר ישירות עם תחנת השירות שבחרת בהליך הגשת התביעה. • בפנסים ומראות – יש להמתין לקבלת SMS נוסף שהחלק הגיע לתחנת השירות, לאחר מכן ניתן ליצור קשר ישירות עם תחנת השירות לתאם תיקון.

שיש ברשותך תמונות של הנזק, וכמו כן צילומים של רישיון הרכב וביטוח החובה. ניתן לצלם את המסמכים ישירות מהנייד (באיכות שניתנת לקריאה), לכן מומלץ למלא את הטופס המקוון מהטלפון הנייד.

ניתן לבחור בסניף הקרוב ביותר אליך, מהצפון ועד הדרום.

בשל מורכבות הביצוע ניתן לתקן אוטובוסים ומשאיות רק בסניפים הבאים: חולון, ב”ש וטבריה.

בעת מילוי השאלון בחר באפשרות ‘ללא ביטוח‘.

תהליך החלפת השמשה לוקח בממוצע כמספר שעות, כולל זמן ייבוש שהינו קריטי לשלמות ההתקנה. נא להיערך בהתאם.

מומלץ לתאם מראש ולהגיע מוקדם ככל הניתן.

אם תיקון הנזק שלך ניתן לדיחוי מומלץ לבחור יום ללא גשם.

לאחר התיקון יש לתת לשמשה להתייבש על מנת להשיג איטום מוחלט. (אסור כמובן לשטוף את הרכב מספר ימים לאחר התיקון).

דיווח על נזק ב-3 צעדים פשוטים

3. שמשות

לאחר מילוי הטופס יש לתאם הגעה מול הסניף אותו בחרתם

3. פנסים ומראות

לאחר הגעת החלק לסניף נעדכן אתכם בהודעת SMS

חשוב לדעת! לגבי שבר פנסים ומראות

  • לפנסים ומראות קיימת השתתפות עצמית (אנא בדקו בתנאי הפוליסה).
  • כיסוי המראה מגיע לרוב בצבע בסיס (מוכן לצבע). אנו עושים כל מאמץ לטפל בפן הבטיחותי במהרה, ורק לאחר ההתקנה, במידה ויש צורך, כיסוי המראה יישלח לצביעה. עלות צביעת הכיסוי היא עלינו.

דיווח על נזק ב-3 צעדים פשוטים

1. וודאו שברשותכם תמונות של הנזק, רשיון הרכב וביטוח חובה (ניתן לצלם ישירות מהנייד).

2. מילוי הפרטים בטופס בלחיצה על הכפתור למטה

3. שמשות

לאחר מילוי הטופס יש לתאם הגעה מול הסניף אותו בחרתם

3. פנסים ומראות

לאחר הגעת החלק לסניף נעדכן אתכם בהודעת SMS

חשוב לדעת! לגבי שבר פנסים ומראות

  • לפנסים ומראות קיימת השתתפות עצמית (אנא בדקו בתנאי הפוליסה).
  • כיסוי המראה מגיע לרוב בצבע בסיס (מוכן לצבע). אנו עושים כל מאמץ לטפל בפן הבטיחותי במהרה, ורק לאחר ההתקנה, במידה ויש צורך, כיסוי המראה יישלח לצביעה. עלות צביעת הכיסוי היא עלינו.